سردخانه و محل نگهداری گوشت این فروشگاه پلمب شد

کشف 400 کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه زنجیره ای بزرگ در رشت


۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۴ | کد خبر: ۴۲۷۴۳ چاپ

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف و جمع آوری بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان رشت خبر داد.

کشف 400 کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه زنجیره ای بزرگ در رشت
کلانشهر: مرتضی امینی اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز که از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد ۴۱۴ اکیپ گشت مشترک در دو نوبت صبح و عصر با ۴۸۱۴ بازرسی از واحدهای صنفی برای ۱۴۹۹ واحد متخلف پرونده تشکیل که متخلفین به مجازات ۵۵ میلیارد و ۸۷ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۹۲۹ ریال محکوم و ۸۰ واحد صنفی نیز با حکم تعزیرات حکومتی گیلان پلمب شدند. 

وی افزود در راستای اجرای این طرح نظارتی اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور رئیس گشت مشترک مرکز استان و با همراهی بازرسین صمت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته از یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در رشت کشف و جمع آوری شد.

امینی تصریح کرد: سردخانه و محل نگهداری گوشت این فروشگاه بزرگ به دلیل تخلفات بحرانی بهداشتی پلمب شد و پرونده تخلف این فروشگاه جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان گیلان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه‌ای کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق کالا گزارش خود را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اعلام کنند.